Welpen

Neem contact op!

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar en hou je ervan om samen met andere kinderen spelletjes te spelen en avonturen te beleven? Dan is Scouting echt iets voor jou!

De Welpen zijn jongens en meisjes tussen de 7 en 11 jaar die elke week samen komen voor een nieuw programma. De programma’s zijn elke week anders zoals het lopen van een speurtocht tot het roosteren van marshmallows boven je zelf gemaakte kampvuur. Maar ook het spelen van spellen in groepsverband.

Onze draaiavonden zijn op maandagavond van 18:45 tot 20:15 uur.

Ieder jaar hebben wij ook een zomerkamp! Dit vindt plaats in de eerste week van de zomervakantie. Op kamp doen we allemaal spelletjes, sporten, scouting activiteiten en natuurlijk slapen we met zijn allen in een grote zaal. Als voorbereiding op het zomerkamp gaan wij ieder jaar ook een weekend (2 nachten) weg. Hierin proberen wij zoveel mogelijk kamp activiteiten te doen.

Het je interesse en lijkt het je leuk om met een ons mee te doen?

Schrijf je dan in via de inschrijfknop bovenaan de pagina of mail ons op; welpen-huissenzand@live.nl

Calender

Welpen - Zomerkamp Welpen